شعله زرد به سبک وان دی
تاريخ : جمعه 19 دی 1393برچسب:, | 19:57 | نويسنده : sarina

یه اعترافی بکنم؟؟

امروز یعنی 19 دی جمعه....مامانم داشت yellow flame درست میکرد(همون شعله زرد خودتون)

بعد که درست کرد من یواشکی رفتم با دارچین روشو تزیین کردم نوشتم 1d.....

بعد که مامانم اومد...

 

.

..

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

هیچی دیگه...از وسط منو جر داد.....جرواجرم کرد حالا هم دنبال نیمه گمشدم هستم :p

ولی خیلی قشنگ شده بود...یه عکس سلفی باهاش گرفتم گذاشتم تو اینستاگرامم....

و نوشتم :شعله زرد به سبک وان دی !!!!!!!!!!!!!!

 

اول مامانم اجازه نداد برا همسایه ها ببرم....ولی من راضیش کردم و فرستادم واسه دوست

عزیز دایرکشنرم:ریحانه جون،معروف به ریحانا......!!!!!بعلههههههه لقبم برا خودش داره!!!

 

همسایمونه......اونم باهاش سلفی گرفت گذاشت تو پیجش.....

 



نظرات شما عزیزان:

Mina Joon
ساعت14:45---26 دی 1393
اگه بودی آدرس پیجنتو میدادی
پاسخ:ی سری عکسا هستن که دلم نخواد همکلاسیام اونارو ببینن عللخصوص خود تو که زززیادی مثبتی!!!


Mina Joon
ساعت21:17---24 دی 1393
حالا دیگه مطمئن شدم ک توش نیستی :/
پاسخ:از کجا...خیلی هم هستم...


Mina Joon
ساعت14:53---23 دی 1393
مگه تو اینستاگرامی؟؟؟؟؟
ایول دخــــــــی!!!!!
آدرس پیچتو بده بینم!!!!!!
پاسخ:نه...به هرکی دلش خواس میدم جز همکلاسیام....!! :ا یه سری چیزا هستن که نباس شماها ببینین D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: